Педагогикалық әдеп жәнепедагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің жұмысын ұйымдастыру ережелері

 

Педагогикалық әдеп және

педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің жұмысын ұйымдастыру ережелері

 

Павлодар политехникалық жоғары колледжі «ЖШС»

 

 

 

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Педагогикалық этика (әдеп) ережелері (бұдан әрі-педагогикалық әдеп) "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасы Заңының және "Педагог мәртебесі туралы" 2019 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Заңының ережелеріне сәйкес әзірленді, сондай-ақ Қазақстан Республикасының жалпыға бірдей танылған адамгершілік қағидаттарына, сондай-ақ нормаларына негізделген.

2. Педагогикалық әдеп білім беру ұйымдарының педагогтері басшылыққа алатын педагогикалық этиканың жалпы қағидаттары мен нормаларының жиынтығы болып табылады.

3. Педагогтардың педагогикалық әдеп ережелерін білуі және сақтауы олардың кәсіби қызметі мен еңбек тәртібінің сапасын бағалау критерийлерінің бірі болып табылады.

4. Педагогикалық әдеп қағидаларының мәтіні педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің хатшысында, жергілікті актілер папкасында орналастырылады және колледж сайтында орналастырылады.

5. Педагогке қатысты талқылаулар және олардың негізінде қабылданған шешімдер оның жазбаша келісімімен ғана жария етілуі мүмкін.

 

2. Педагогикалық әдептің негізгі принциптері

6. Педагогикалық әдептің негізгі принциптері:

1) ар-ұяттылық:

Педагогтың ар-ұяттылығы оның оқыту мен тәрбиелеу нәтижесі үшін жауапкершілігін, өз қызметінде түзетулерді жүзеге асыра білуін, сынға және рефлексияға дамыған қабілеттілігін, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің кез келген пікірлері үшін ашықтығын көздейді;

2) адалдық:

Педагогтың адалдығы оның бағалау қызметінің ашықтығын, ол құратын білім беру ортасының ашықтығын болжайды. Адалдық педагогке білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), әріптестерінің құқықтарын бұзуға тыйым салады;

3) жеке адамның ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеу болып табылады:

Педагог білім алушылар мен тәрбиеленушілердің, олардың ата-аналарының (заңды өкілдерінің), олардың кәсіби назарының объектісіне айналған адамдардың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді, олармен қарым-қатынаста әдепті болады. Ол баланың дамуын шын жүректен тілейді, оған әрдайым көмектесуге дайын екенін көрсетеді, жеке басының өсуіне ықпал ету мақсатында білім алушы мен тәрбиеленушінің жетістіктерін (сәтсіздіктерін) бағалауда әдептілікті қамтамасыз етеді.

     Білім беру процесіне қатысушыларға қатысты күш көрсету, моральдық және психологиялық зорлық-зомбылық әдістерін қолдануға жол берілмейді;

4) патриотизм:

Педагог өз Отаны - Қазақстан Республикасына, тарихына, дәстүрлері мен тіліне адал және сүйіспеншілікпен қарайды. Қазақстан Республикасының мәдени және тарихи дәстүрлерін сақтайды, бұл қатынасты білім алушылар мен тәрбиеленушілерге береді.

5) жалпыадамзаттық құндылықтарды құрметтеу және толеранттылық:

Жалпыадамзаттық құндылықтардың басымдығын мойындай отырып, педагог әрбір ұлттық мәдениеттің ерекшеліктеріне, құндылықтары мен қадір-қасиетіне құрметпен қарайды.

Педагог ұлтаралық қатынастар мәдениетін тәрбиелейді, білім алушыларда жасына, жынысына, тіліне, ұлтына, дініне, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе кез келген өзге жағдаяттарға қарамастан барлық ұлттардың және барлық адамдардың құқықтары мен қадір-қасиетін құрметтеуге түрткі болады;

Педагогтың толеранттылығы білім алушылар мен тәрбиеленушілерге, олардың ата-аналарына (заңды өкілдеріне) төзімділікті, олардың әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, мәдениетіне, нанымына, туған жері мен тұрғылықты жеріне төзімділікті, сондай-ақ жұмыста білім алушылар мен тәрбиеленушілердің кемшіліктерін түсіне және ескере білуді көздейді.

Педагог мектеп ұжымында сенім мен Құрмет климатын қалыптастыруға ықпал етеді;

6) кәсіби ынтымақтастық:

Педагог мамандықтың беделіне қамқорлық жасайды, әріптестерінің ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді, мұғалімнің беделіне нұқсан келтіретін әрекеттерге жол бермейді.

Қандай да бір нысанда өз әріптестерінің сенімін теріс пайдалануға, олардың кәсіби міндеттерін орындауына кедергі жасауға, оларға қандай да бір залал келтіруге жол берілмейді. Педагог әріптестеріне теориялық және әдістемелік шеберлік деңгейін арттыруға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға көмек көрсетеді, қиын жағдайға тап болған әріптестеріне көмекке келеді. Кәсіби ынтымақтастық жалғандық пен әділетсіздікке негіз бола алмайды;

7) кәсіптік дамудың үздіксіздігі:

Педагог өзінің кәсіби шеберлігін, зияткерлік, шығармашылық және жалпы ғылыми деңгейін жетілдіреді.

3. Педагогикалық әдептің негізгі нормалары

 

7. Қызметтік және қызметтен тыс уақытта педагогтар:

1) педагогикалық әдептің негізгі қағидаттарын сақтайды;

2) білім алушылар мен тәрбиеленушілерді жоғары адамгершілік, ата-аналарды, этномәдени құндылықтарды құрметтеу рухында тәрбиелеуге, қоршаған әлемге ұқыпты қарауға ықпал етеді;

3) білім алушыларды Отанға - Қазақстан Республикасына құрметпен қарауға баулиды, патриотизм рухын оятады.

4) Қазақстан Республикасының педагогы жоғары атағының беделін түсіруі мүмкін іс-әрекеттер жасауға жол бермейді;

5) өзінің қызметтік міндеттерін адал және сапалы орындайды;

6) өзінің кәсіби шеберлігін үздіксіз жетілдіреді, өздігінен білім алумен және өзін-өзі жетілдірумен белсенді айналысады;

7) еңбек тәртібін мүлтіксіз сақтайды;

8) білім беру ұйымының мүлкіне ұқыпты қарайды және оны жеке мақсатта пайдаланбайды;

9) Сыбайлас жемқорлықтың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды, өзінің жеке мінез-құлқымен адалдық, риясыздық және әділдік үлгісін көрсетеді;

10) қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермейді;

11) жеке үлгісімен ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай жасауға ықпал етеді;

12) өзінің қызметтік міндеттерін атқару кезеңінде киімнің іскерлік қалпын ұстанады;

13) педагог мәртебесін пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдаланудан аулақ болады;

14) өз қызметінде Академиялық адалдық қағидаттарын мүлтіксіз сақтайды, оның ішінде академиялық ортада адалдық пен өзара құрметтеуді қалыптастыратын негізгі институционалдық құндылық ретінде академиялық адалдықты қамтамасыз ету, академиялық мәдениетті қалыптастыруға ықпал ететін тәлімгер ретінде педагогтің өз білім алушылары мен тәрбиеленушілеріне құрмет көрсетуі, академиялық адалдықтың жоғары стандарттарын ілгерілетуге және қорғауға білім беру процесіне қатысушыларды көтермелеу және ынталандыру, педагогтің пәннің нақты саясатын, білім алушылардан күтілетін талаптарды айқындауы және, білім алушылардың жауапкершілігін қамтамасыз ету және олардың академиялық адалдық қағидаттары мен стандарттарын бұзғаны үшін қолданыстағы шаралар қабылдау, білім алушыларға білім беру, әлеуметтік және психологиялық қолдау көрсететін және академиялық адалдық танытуға мүмкіндік бермейтін академиялық орта құру;   

15) материалдарды БАҚ-та, оның ішінде ғаламтор-басылымдарда жариялайды, жеке тұлға ретінде тек өз атынан ғана жария етеді, бұл ретте пікірсайысты әдепті түрде жүргізуді қамтамасыз етеді, конструктивті емес сыннан және әдепсіз пікірлерден аулақ болады, жариялауға рұқсат етілмеген қызметтік ақпаратты жария етпейді, қоғамдағы педагогтың жоғары атағына нұқсан келтірмейді;

16) білім беру ұйымының атынан көпшілік алдында сөз сөйлеулер, БАҚ жарияланымдары осы ұйымның басшысымен келісіледі;

17) әлеуметтік желілерде тексерілмеген және (немесе) анық емес және (немесе) әдепке жатпайтын ақпаратты таратпайды, қоғамда педагогтің жоғары атағын нығайтуға ықпал етеді;

18) Білім және ғылым саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыруға ықпал етеді;

19) білім алушы мен тәрбиеленушінің жетістіктерінің (сәтсіздіктерінің), оның әлеуметтік жағдайының, ата-аналарының (заңды өкілдерінің) жұмыс орнының құпиялылығын қамтамасыз етеді және бұл мәліметтер кәмелетке толмаған білім алушының және (немесе) тәрбиеленушінің ата-аналарының (заңды өкілдерінің) жазбаша келісімімен не кәмелетке толған білім алушының және (немесе) тәрбиеленушінің жазбаша келісімімен ғана жария етіледі.

8. Педагогтер білім беру процесіне қатысушылармен қарым-қатынаста:

1) жасына, жынысына, ұлтына, діни сеніміне, азаматтығына, шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына немесе кез келген өзге де мән-жайларға қарамастан, адамның құқықтарын, ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтейді;

2) білім беру процесіне қатысушыларға аты-жөнімен, құрметпен қарайды, сондай-ақ жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтай отырып, білім беру процесіне қатысушылардың есімдерін жазу мен айтуда өз бетінше бұрмалау фактілеріне жол бермейді;

3) білім беру процесіне қатысушыларға қатысты қаржылық және өзге де бопсалау фактілеріне жол бермейді, өз әріптестері тарапынан осындай әрекеттердің жолын кесу бойынша күш-жігер жұмсайды;

4) өз іс-әрекеттерімен қоғам тарапынан негізді сынға себепкер болмайды, оған төзімділікпен қарайды, кемшіліктерді жою және өзінің кәсіби қызметін жақсарту үшін сындарлы сынды пайдаланады;

5) білім беру процесіне қатысушыларға кәсіби қолдау көрсетеді;

6) педагогикалық әдепті бұзуға шағым жасаған адамдарды кемсітпейді;

9. Әріптестермен қарым-қатынаста педагогтар:

1) жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларды сақтайды, сыпайы және әдепті болады;

2) басқа педагогтің кәсіптік біліктілігіне көпшілік алдында күмән келтірмейді.

3) негізсіз және дәлелсіз шағымдар мен өтініштерден бас тартады, педагогикалық әдепті бұзуға шағым жасаған адамға қарсы жауап шаралар қабылдамайды.

10. Педагогикалық әдепті бұзғаны үшін педагогтер Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жауапкершілікке тартылады.

11. Педагогикалық әдептің сақталуына мониторингті білім беру ұйымының Педагогикалық әдеп жөніндегі тиісті кеңестері Қазақстан Республикасының заңнамасында айқындалған тәртіппен жүзеге асырады.  

 

Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің жұмысын ұйымдастырудың үлгілік қағидалары

 

1. Жалпы ережелер

 

1. Осы Қағидалар педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің қызметін ұйымдастыруды айқындайды.

Педагогикалық әдеп жөніндегі кеңес (бұдан әрі-Кеңес) Павлодар политехникалық жоғары колледжінің алқалы органы болып табылады және педагогтердің педагогикалық әдепті сақтауы мәселелерін қарайды.

Білім беру ұйымдарының педагогикалық әдеп жөніндегі кеңесіне педагогтердің педагогикалық әдепті сақтауы мәселелері бойынша жеке және заңды тұлғалар жүгіне алады.

2. Кеңес өз қызметін Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы" Заңдарына, осы Қағидаларға, өзге де нормативтік құқықтық актілерге сәйкес жүзеге асырады және объективтілік пен әділдік, әдептілік қағидаттарын басшылыққа алады.

 

2. Кеңестің негізгі міндеттері мен өкілеттіктері

 

3. Кеңестің негізгі міндеттері:

1) педагогикалық әдеп бұзылуының мониторингісі, алдын алу және ескерту;

2) білім беру ұйымы ұжымының адамгершілік-психологиялық ахуалын жақсартуға, педагогикалық әдептің бұзылуымен байланысты жанжалды жағдайларды реттеуге ықпал ету;

3) педагогтердің жауапкершілігі туралы мәселені дұрыс қарау үшін қажетті және жеткілікті мән-жайларды жан-жақты, толық және объективті зерттеу болып табылады;

4) педагогикалық әдепті бұзуға ықпал ететін себептер мен жағдайларды қарау және олардың негізінде білім беру ұйымының басшысына ұсынымдар әзірлеу болып табылады.

4. Кеңес өз құзыреті шегінде:

1) өз отырыстарында педагогтерді және қаралатын мәселелерге қатысы бар адамдарды тыңдайды;

2) білім беру ұйымының алдында тұрған міндеттерді орындау үшін қажетті құжаттарды, материалдар мен ақпаратты сұратады;

3) педагогтардан және қаралатын мәселелерге қатысы бар адамдардан түсініктемелер және (немесе) түсініктемелер талап етеді;

4) педагогикалық этиканы бұзу фактілеріне тексеру жүргізу туралы колледж директорына ұсыныстар енгізеді;

5) колледж директорына еңбек тәртібін нығайту, педагогикалық этиканы бұзушылықтардың алдын алу бойынша ұсынымдар енгізеді;

6) колледж директорының қарауына педагогикалық этиканы бұзғаны үшін жауапкершілік туралы ұсыныстар енгізеді;

7) тараптарды татуластыру жөнінде жұмыс жүргізеді.

 

3. Кеңес қызметін ұйымдастыру

 

5. Кеңестің өкілеттік мерзімі оқу жылының қыркүйегінен бастап үш жылды құрайды.

6. Кеңес төрағадан, хатшыдан және Кеңестің басқа мүшелерінен тұрады. Кеңес мүшелерінің саны тақ болуы және 7 адамнан кем болмауы тиіс (Кеңес хатшысын есепке алмағанда).

7. Кеңеске келесі тұлғалар кіреді:

1) білім беру саласындағы қызметті жүзеге асыратын білім басқармаларының (бөлімдерінің) өкілдері, кәсіподақтардың және (немесе) үкіметтік емес ұйымдардың және (немесе) қоғамдық бірлестіктердің өкілдері;

2) кемінде екі педагог;

3зейнеткерлік демалысқа шыққан педагогтер.

Білім беру ұйымының басшысы, білім беру ұйымының басқарушы, әкімшілік, қосалқы персоналының қызметкерлері, осы білім беру ұйымының білім алушылары мен тәрбиеленушілерінің ата-аналары Кеңестің құрамына оның мүшелері ретінде енгізілмейді. Бұл ретте кеңестің хатшысы ретінде білім беру ұйымының басқарушы, әкімшілік, көмекші персоналының қызметкерлері жіберіледі.

8. Кеңес құрамына тұлғалар кірмейді:

1) сот әрекетке қабілетсіз немесе әрекет қабілеті шектеулі деп таныған;

2) сот белгілі бір мерзім ішінде мемлекеттік лауазымдарды атқару құқығынан айырған;

3) мемлекеттік қызметтің беделін түсірген тәртіптік теріс қылық танытқан үшін босатылған;

4) бұрын сотталғандарға немесе қылмыс жасағаны үшін қылмыстық жауаптылықтан Қазақстан Республикасы Қылмыстық-процестік кодексінің 35-бабы бірінші бөлігінің немесе 36-бабының 3), 4), 9), 10) және 12) тармақтардың негізінде босатылғандарға;

5) адамды дәлелсіз себеппен қатарынан үш және одан да көп сағат бойы жұмыста (қызметте) болмауы негізінде қызметтен шығару жағдайларын қоспағанда, құқық қорғау органдарынан, арнаулы мемлекеттік органдардан және соттардан, әскери қызметтен теріс себептер бойынша шығарылған адамдар кірмейді.

9. Кеңес білім беру ұйымының педагогикалық кеңесінде сайланады.

10. Білім беру ұйымының басшысы:

1) Кеңесті қалыптастыру кезінде заңнама талаптарының сақталуын қамтамасыз етеді;

2) Кеңесті уақтылы сайлау үшін қажетті рәсімдердің жүргізілуін қамтамасыз етеді;

3) Кеңес жұмысына жағдай жасайды және жәрдем көрсетеді.

11. Кеңес құрамы білім беру ұйымы басшысының бұйрығымен бекітіледі.

12. Кеңестің төрағасы мен хатшысы бірінші отырыста Кеңес құрамының көпшілік даусымен сайланады.

13. Кеңес хатшысы Кеңестің дауыс беруіне және кеңес отырысына шығарылатын мәселелерді талқылауға қатыспайды.

Кеңес хатшысы Кеңестің іс жүргізуін қамтамасыз ететін тұлға болып табылады: кеңес мүшелері мен шақырылған адамдарды кеңес отырысының өткізілетін күні мен орны туралы хабардар ету, кеңес жұмысы жоспарының жобасын жасау, хаттаманы жүргізу және оның сақталуы, өтініштер мен ұсыныстарды қабылдау, сондай-ақ Кеңес атына келіп түскен хаттарды тіркеу.

Кеңес хатшысы Кеңес шешімдерінің орындалу мониторингін қамтамасыз етеді және олардың орындалу нәтижелері туралы кеңес мүшелеріне жеткізеді.

14. Кеңес төрағасы Кеңес отырыстарын шақырады және күн тәртібін айқындайды.

Кеңес Мүшелері:

1) отырыстың күн тәртібі бойынша ұсыныстар енгізеді;

2) Кеңес отырыстарына материалдар мен оның шешімдерінің жобаларын дайындауға қатысады;

3) Кеңес қарайтын мәселелерді талқылауға қатысады.

Кеңестің кезектен тыс отырысы төрағаның шешімі бойынша және (немесе) білім беру ұйымы басшысының ұсынысы бойынша және (немесе) Кеңес мүшелері жалпы санының үштен бірінен астамының бастамасы бойынша өткізілуі мүмкін.    

  15. Педагогикалық әдепті сақтау туралы мәселені қарау кезінде педагог:

1) қаралатын мәселе туралы жазбаша түрде ақпарат алу;

2) қаралатын мәселе бойынша барлық материалдармен танысуға құқылы;

3) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен өзінің құқықтары мен заңды мүдделерін заңға қайшы келмейтін барлық тәсілдермен жеке өзі немесе өкілі арқылы қорғауға құқылы;

4) шешімді жазбаша түрде алу;

5) қабылданған шешімге Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен шағым жасауға құқығы бар.

16. Кеңес мүшесінің қызметі осы Ереженің 8-тармағында көзделген мән-жайлар туындаған жағдайда, сондай-ақ Кеңес мүшесі қайтыс болған жағдайда тоқтатылады.

17. Кеңестің шешімі бойынша кеңес мүшесі мынадай жағдайларда оның құрамынан шығарылуы мүмкін:

1) еңбекке уақытша қабілетсіздік жағдайында болған, мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерді орындау үшін жұмыстан босатылған, демалыста, іссапарда болған уақытты қоспағанда, Кеңес отырыстарына жыл ішінде үш реттен артық келмеген жағдайларда;

2) Кеңес мүшесінің кеңес құрамынан шығу туралы өтініші берілген жағдайларда;

3) педагогке қатысты талқылау бөлшектері оның жазбаша келісімінсіз жария етілген жағдайда;

4) осы Қағидалардың 16-тармағында көзделген жағдайларда;

5) осы Қағидалардың 19-тармағының талаптары бұзылған жағдайларда жүргізіледі.

18. Кеңес Отырыстары:

1) Егер оларға кеңес мүшелерінің жалпы санының кемінде үштен екісі қатысса, заңды деп есептеледі;

2) жұмыс жоспарына сәйкес, бірақ тоқсанына кемінде бір рет, сондай-ақ өтініштер мен шағымдардың келіп түсуіне қарай жүргізіледі.

3) кеңестің күні мен күн тәртібі туралы кеңес хатшысы оны өткізгенге дейін күнтізбелік 7 күннен кешіктірмей қызметкерлерді, сондай-ақ мүдделі тұлғаларды хабардар етеді.

Кеңес мүшелері оның отырыстарына алмастыру құқығынсыз қатысады.

19. Кеңес мүшесі, егер ол не онымен бірге тұратын жақын туыстары өзіне қатысты іс қаралып жатқан адаммен туыстық қатынаста болса не аталған адамға қызметтік немесе өзге де тәуелділікте болса, іс бойынша талқылауға және дауыс беруге қатыса алмайды. Кеңес мүшесі тиісті іс бойынша кеңестің талқылауына және дауыс беруіне дейін осы мән-жайлар туралы кеңес мүшелеріне хабарлайды.

20. Кеңес отырысқа қатысып отырған Кеңес мүшелері санының қарапайым көпшілік даусымен шешімдер қабылдайды. Дауыстар тең болған жағдайда төрағалық етушінің дауысы шешуші болып табылады. Кеңес мүшелері дауыс беру кезінде қалыс қала алмайды.

21. Кеңес төрағасы болмаған кезде оның тапсырмасы бойынша кеңес мүшелерінің бірі төрағаның міндетін атқарады.

22. Кеңес отырысы кеңес төрағасы мен хатшысы қол қоятын хаттама түрінде ресімделеді. Кеңес отырысының хаттамасы-Кеңес отырысының барысын және онда қабылданған ұсынымдарды көрсететін ресми жазбаша құжат. Хаттама білім беру ұйымында сақталуы тиіс және білім беру ұйымының істер номенклатурасына енгізілуі тиіс.

23. Қарау үшін өзге субъектілерден, лауазымды адамдардан ақпарат алу талап етілмейтін жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтінішін Кеңес келіп түскен күнінен бастап күнтізбелік он бес күн ішінде қарайды.

Қарау үшін өзге субъектілерден, лауазымды адамдардан ақпарат алу талап етілетін жеке және (немесе) заңды тұлғаның өтінішін кеңес қарайды және ол бойынша шешім келіп түскен күннен бастап күнтізбелік отыз күн ішінде қабылданады.

Оны қарау қорытындылары туралы өтініш берушіге отырыстың өзінде не оны қарау қорытындылары бойынша кеңес хатшысы дереу хабарлауға тиіс.

24. Педагогке қатысты істі қарау кезеңге тоқтатыла тұрады:

1) еңбекке уақытша қабілетсіздік;

2) демалыста немесе іссапарда болған жағдайларда;

3) өзінің мемлекеттік немесе қоғамдық міндеттерін орындау уақытында өзінің лауазымдық міндеттерін орындаудан босату;

4) даярлауда, қайта даярлауда, біліктілікті арттыру курстарында және тағылымдамада болған жағдайларда жүргізіледі.

25. Хатшы жауаптылыққа тартылатын адамдарды Кеңес отырысының өткізілетін орны мен уақыты туралы күнтізбелік 7 күннен кешіктірмей хабардар ету жөнінде шаралар қабылдайды.   

Егер жауапқа тартылатын адамдар отырыс өткізілгенге дейін кемінде үш күн бұрын Кеңес отырысының уақыты мен орны туралы тиісінше хабардар етілсе, олар Кеңестің отырысында істі қарау олардың қатысуынсыз өтуі мүмкін.

26. Осы Қағидаларда тиісінше хабарлау деп адамды жеке өзіне немесе онымен бірге тұратын кәмелетке толған отбасы мүшелерінің біріне қолхатпен не хабарлаудың немесе шақырудың тіркелуін қамтамасыз ететін өзге де байланыс құралдарын пайдалана отырып, хатпен, тапсырыс хатпен немесе жеделхатпен табыс етілетін хабарлау танылады.

27. Отырыста педагогтің жауапкершілігі мәселесін қарау кезінде Кеңес мынадай мәселелерді шешеді:

1) педагогтің жауапкершілігін қарау үшін негіз болып табылатын нақты іс-әрекет (әрекетсіздік) орын алды ма;

2) бұл әрекет (әрекетсіздік) этиканы бұзу болып табыла ма;

3) педагог этиканы бұзған ба;

4)педагогтің бұзушылық жасауда кінәсі бар ма.

28. Істі қарау қорытындылары бойынша кеңес білім беру ұйымының басшысына педагогке тиісті жаза қолдануды және (немесе) қолданбауды ұсынады.

29. Кеңес шешімі ұсынымдық сипатта болады.

30. Білім беру ұйымының басшысы кеңестің ұсынымдарын қарау кезінде еңбек және өзге де заңнаманың талаптарына сәйкес шешім қабылдайды.

31. Педагогке қатысты талқылаулар және олардың негізінде қабылданған шешімдер оның жазбаша келісімімен ғана жария етілуі мүмкін.

Кеңес хатшысы өтініш берушіге оның өтінішін заңнамада белгіленген мерзімде қарау нәтижелерін жазбаша хабарлайды.

Бұл ретте, өтініш берушіні "Педагог мәртебесі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 16-бабы 4-тармағының және осы Қағидалардың 31-тармағының талаптарын сақтау қажеттігі туралы хабардар етеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІҢ АР-НАМЫС КОДЕКСІ

 

  1. Негізгі ұғымдар

 

Іскерлік этика - моральдық принциптердің, қызметтік мінез-құлық ережелері мен нормаларының жиынтығы;

Басшылар - директор, директордың орынбасарлары, Бас бухгалтер, сырттай бөлімнің және циклдік комиссиялардың меңгерушілері;

колледж имиджі - Колледж басшыларының және қатардағы қызметкерлерінің, сондай-ақ, колледж қызметкерлерінің санына кірмейтін адамдардың санасында қалыптасқан, колледждің құндылық сипаттамаларын көрсететін және оның қабылдауына әсер ететін колледж бейнесі;

колледждің мүлкі-Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес колледждің меншік объектісі болып табылатын негізгі құралдар, материалдық және материалдық емес активтер, Оқу жабдығы мен мүкәммал, қойма мүлкі, ақша қаражаты, өзге де қаржы активтері және кез келген басқа мүлік;

корпоративтік рух-жалпы корпоративтік "Мен", колледж қызметімен бірге жүретін рухани қасиеттер мен функциялардың жиынтығы, идеялар, құндылықтар, мотивтер, ұмтылыстар, үміттер, әл-ауқат, олар өз қызметкерлерінің мінез-құлқын басқарады және бір ұжымдық жұмыста ынтымақтастық орнатады. Корпоративтік рух колледж қызметкерлерінің бірыңғай мақсатқа жетуге деген ұмтылысын, жалпы жетістікке ұмтылысын көрсетеді;

мүдделер қақтығысы - колледж басшылары мен басқа қызметкерлерінің ұстанымдарының колледж мақсаттарымен сәйкес келмеуі, қарама-қарсы мақсаттарға ұмтылу;

корпоративтік стиль-колледж қолданатын студенттерге, ата-аналарға және қоғамға әсер етудің өзіндік әдістері мен әдістерінің тұрақты жиынтығы. Корпоративтік стильдің мақсаты колледждің қайталанбас және танымалдығын қамтамасыз ететін оң имиджін қалыптастыру болып табылады;

колледждің беделі-оның жұмысы, көрсетілетін білім беру қызметтерінің сапасы, қызметкерлердің мінез-құлқы туралы алдыңғы білімге негізделген колледждің жетістіктері мен кемшіліктері туралы қалыптасқан пікір.

серіктес-белгілі бір операция, мәміле бойынша уақытша қатысушы болып табылатын заңды немесе жеке тұлға.

 

 

 

 

2. Жалпы мазмұны

Павлодар политехникалық жоғары колледжінің (бұдан әрі - колледж) Ар - намыс кодексі (бұдан әрі-Кодекс) колледж қызметкерлері қызметінің базалық этикалық негіздерін айқындайды: қызметкерлердің жұмыс орнындағы мінез-құлқының қағидаттары мен нормаларын белгілейді, Колледж ұжымында өзара қарым-қатынас қағидаларын, сондай-ақ колледж қызметкерлерінің студенттермен, билік органдарымен, заңды және жеке тұлғалармен өзара қарым-қатынасын айқындайды.

 

Колледждің негізгі корпоративтік құндылықтары болып саналады:

- білім беру қызметтерінің жоғары сапасын қамтамасыз ету;

- білім беру қызметтерінің тиімділігін арттыру жолдарын үнемі іздестіру;

- жалпы адамзаттық жоғары азаматтық ұстаным;

- жеке тұлғаға құрметпен және ұқыпты қарау;

- қоғам алдындағы әлеуметтік жауапкершілік;

Колледждің әрбір қызметкері еңбек ұжымының мүшесі бола отырып, өз қызметінде ішкі нормативтік құжаттарда, соның ішінде колледж қызметкерлерінің іскерлік этика кодексінде белгіленген корпоративтік нормалар мен құндылықтарға сүйенуі тиіс. Бұл Кодекс басшылықты қоса алғанда, барлық қызметкерлерге қолданылады.

 

3. Колледждің кәсіби қызметінің принциптері мен мақсаттары

Колледж ұжымы өзінің іскерлік беделін бағалайды және өзінің игі есімін істермен үздіксіз растау үшін барлық күш-жігерін жұмсайды.

Колледж ұжымы осы Кодекстің нормаларына қайшы келетін этикалық бұзушылықтарға жол бермеуге ұмтылады.

Колледж ұжымы жұмыс сапасын тұрақты арттыруда, кәсіби білімді үнемі жетілдіруде және кәсіби өсуде мақсаттарға қол жеткізудің негізін көреді.

Колледж ұжымы өз жұмысын білім алушыларға сенім білдіру, колледждің оларға деген қамқорлығы мен қорғалу сезімін тәрбиелеу негізінде құрады.

 

4. Этика және практикалық қызметтің жалпы ережелері

Өз қызметінде колледж қызметкерлері:

1) мемлекеттік тәртіп пен еңбек тәртібін бұлжытпай сақтауға міндетті,

2) өзінің қызметтік міндеттерін адал, бейтарап және сапалы атқаруға, ол үшін жұмыс уақытын тиімді пайдалануға міндетті;

3) Сыбайлас жемқорлық көріністеріне қарсы тұру;

4) қызметтік ақпаратты пайдакүнемдік және өзге де жеке мақсаттарда пайдалануға жол бермеуге міндетті,

5) мемлекеттік функцияларды орындауға байланысты жеке және заңды тұлғалардан сыйлықтар немесе қызметтер қабылдау фактілеріне жол бермеу;

6) өзінің іске деген көзқарасымен және жеке мінез-құлқымен ұжымда тұрақты және жағымды моральдық-психологиялық жағдай жасауға ықпал етуге міндетті;

7) шығу тегіне, әлеуметтік, лауазымдық және мүліктік жағдайына, жынысына, нәсіліне, ұлтына, тіліне, дінге көзқарасына, нанымына, тұрғылықты жеріне немесе кез келген өзге жағдаяттарға қарамастан, адамның және азаматтың ар-намысы мен қадір-қасиетін құрметтеуге;

8) жалпы қабылданған моральдық-әдептілік нормаларын сақтауға, мемлекеттік тілге және басқа тілдерге, Қазақстан халқының салт-дәстүрлеріне құрметпен қарауға міндетті.

 

5. Қызметкерлер мен білім алушылар арасындағы өзара қарым-қатынас

Колледж Білім беру мекемесі болып табылады, оның негізін білім алушылар мен оқытушылар құрайды.

Білім алушылармен қарым-қатынаста қызметкерлер мынадай мінез-құлық қағидаттарын ұстануға тиіс:

1) қызметкерлер білім алушылардың ар-намысы мен қадір-қасиетін қандай да бір негіздер бойынша, оның ішінде жасы, жынысы, ұлты және өзге де ерекшеліктері бойынша кемсітпеуге тиіс.

2) қызметкерлердің білім алушыларға қатысты талап қоя білуі оң және негізделген болуы тиіс.

3) қызметкерлер ҚР заңнамасын бұзатын жағдайларды қоспағанда, корпоративтік ақпаратты құпия сақтауға міндетті.

4) қызметкерлер студенттерді жеке мақсаттары үшін қандай да бір Қызметтер немесе игіліктер үшін пайдалана отырып, өздерінің қызмет бабын теріс пайдаланбауға тиіс.

5) жағдайларды қоспағанда, қызметкерлердің білім алушылардан өз жұмысы үшін қосымша сыйақы талап етуге құқығы жоқ.

 

6. Қызметкерлер арасындағы іскерлік қатынастар

Қызметкерлер арасындағы іскерлік қатынастар іскерлік этиканың жалпыға бірдей танылған қағидаттарына негізделуі керек:

1) кез келген жағдайда өз әріптестерінің жеке кемшіліктерін талқыламауға және сынамауға міндетті. Тек олар қабылдаған шешімдер мен әрекеттер талқылауға және сынға ұшырауы мүмкін.

2) қызметтік мәселелерді талқылау кезінде әдептілік танытуға тиіс, мейірімділік пен ұстамдылық, әңгімелесушінің дәлелдерін тыңдай білу, аулақ болу, үлгі тұтарлық үнді ұстану;

3) қызметкердің атына сын ескертпелерін айта отырып, оның қадір-қасиетін қорлауға және оған тиіспеуге міндетті;

4) өзінің жағымсыз эмоционалды жағдайын әріптестерімен қарым-қатынасқа жібермеуге және оны құрметтемеушілік ретінде қабылдауға себеп бермеуге міндетті;

5) өз міндеттемелерін орындау кезінде әрдайым ұқыпты болу және басқа қызметкерлермен келісімдер жасау; талқылау эмоцияларды тежеу, дәлелдеу, әріптесіне өз дәлелдерін айтуға мүмкіндік беру;

6) тапсырманы бірлесіп орындау кезінде тек келісілген және үйлестірілген жұмыс табысты қамтамасыз ете алатындығына ескере отырып, ұстамдылық, шамадан тыс шапшаңдық және жол берілмейтін баяулылық көрсетпеу;

7) басқа қызметкерлерге өзара көмек көрсетуге, білімі мен тәжірибесімен бөлісуге;

8) өсек таратпай, өз әріптестерінің жұмысы жөнінде өз пікірін ашық білдіру мүмкіндігі; басқа қызметкердің атына айтылған кез келген сын объективті және негізді болуға тиіс;

Қызметкерлер оқу-тәрбие жұмысы барысында жеке тұлғаны дамыту және студенттердің психикалық, психологиялық және физикалық денсаулығын сақтау үшін психологтармен, дәрігерлермен, ата-аналармен белсенді ынтымақтасуы керек.

 

7. Басшылар мен бағыныштылар арасындағы іскерлік қатынастар

Басшылар мен бағыныстылар арасындағы іскерлік қатынастар өзара құрмет пен сенім қағидаттарына негізделуге тиіс, бұл ретте

Басшылары тиіс:

1) қарамағындағылардың міндеттері мен қызметтік өкілеттіктерінің көлемін олардың атқаратын лауазымдарына сәйкес дәл айқындауға, қарамағындағыларға нақты орындалмайтын өкімдер бермеуге және олардан қызметтік міндеттерінің шеңберінен шығатын тапсырмаларды орындауды талап етпеуге міндетті;

2) бағыныштыларға қатысты негізсіз айыптауларға, дөрекілік, адамдық қадір-қасиетін кемсіту, жөнсіздік фактілеріне жол бермеуге тиіс;

3) бағыныштыларды құқыққа қарсы теріс қылықтар немесе жалпы қабылданған моральдық-этикалық нормаларға сыйыспайтын әрекеттер жасауға мәжбүрлемеуге;

4) қызметкерлердің идеялармен, пікірлермен және кез-келген ұсыныстар мен проблемалармен үндеуін ынталандыру;

5) өз бағыныштысын тыңдауға және тиісті түрде әрекет етуге (Ашық есік саясатына сәйкес). Егер тікелей бастық өзінің бағыныштысын дәлелсіз себептермен тыңдағысы келмесе немесе тыңдай алмаса, онда соңғысы этика жөніндегі комиссияға немесе директордың кадр мәселелері жөніндегі орынбасарына шағымдана алады.

Қызметкерлер (бағыныштылар):

1) жұмыс орнында болмау қажет болған жағдайда қызметкер бұған тікелей басшының рұқсатын алуға тиіс;

2) Егер басшы басқа қызметкерлердің қатысуымен (жиналыста, отырыста және т.б.) бағынышты адамға сыни ескертулер жасаса, онда қызметкердің негізделген қарсылықтары болса да, ашық пікірталасқа түсу ұсынылмайды.

 

8. Іскерлік кеңестер өткізу

Іскерлік кеңестер (отырыстар, педагогикалық кеңестер) өткізу кезінде іскерлік этиканың мынадай нормаларын ұстану қажет:

1) кеңеске қатысушылар кеңеске кешікпей келуге және бөлінген орындарды алдын ала алуға тиіс. Жиналыстарды өткізіп алған немесе оларға кешігіп келген қызметкерлер тәртіптік жазаға тартылуы мүмкін.

2) Кеңес кезінде келіссөз жүргізуге, қатысушыларды алаңдатуға және кеңес жұмысына кедергі жасауға, бөгде құжаттарды қарауға немесе кеңес жұмысына қатысы жоқ істермен айналысуға жол берілмейді.

3) жиналысты ұйымдастырушылардың алдын ала әзірленген жиналыс жоспары, регламенті болуы, сондай-ақ бұл үшін арнайы бөлінген уақытта еркін пікір алмасу мүмкіндігін қарастыруы тиіс.

4) кеңеске қатысушылардың барлығы кеңес тақырыбы бойынша алдын ала дайындалуы тиіс. Кез-келген мәселені талқылау кезінде сындарлы сын принципін қолдану керек, атап айтқанда:

- өз көзқарасыңызды нақты дәлелдеңіз және оны шешудің өз нұсқаларын ұсыну;

- қиын мәселені/ тақырыпты қол жетімді, қарапайым, қысқа түсіндіруге тырысу;

- белсенді тыңдай білу;

- өзгенің пікірін өзінің пікіріндей құрметтеу;

- мәселені шешудің ымыралы нұсқасын қабылдай білу.

 

9. Қызметкерлердің жұмыс уақыты

Уақытында жұмысқа келу мүмкін болмаған жағдайда қызметкер туындаған проблемалар бойынша өзінің тікелей басшысын немесе Колледждің персоналды басқару жөніндегі директордың орынбасарын алдын ала немесе жұмыс күні басталған сәттен бастап екі сағаттан кешіктірмей хабардар етуі тиіс.

Жұмыс уақытында жұмыс орнында екі сағаттан артық болмауы бұл туралы өзінің тікелей басшысына немесе директордың персоналды басқару жөніндегі орынбасарына ескертусіз жұмыста болмау болып есептеледі.

Қызметкерлердің жұмысқа жүйелі түрде кешігуі тәртіптік жазалар мен жазаларға әкеп соқтырады және колледждің қызметкермен одан әрі ынтымақтастығынан бас тартуға себеп болуы мүмкін.

Түскі үзіліс уақыты 1 сағатты құрайды және бөлімшенің жұмыс ерекшелігіне және қызметтік қажеттілікке байланысты колледждің әрбір бөлімшесі үшін басшылардың арнайы өкімімен белгіленеді. Ерекше жағдайларда жұмыстың басталу және аяқталу уақыты, түскі үзіліс басшылықтың бастамасы бойынша ауыстырылуы және тиісті бұйрық түрінде ресімделуі мүмкін.

Өндірістік қажеттілік жағдайында тікелей басшы жеке қызметкерлерді немесе колледждің барлық қызметкерлерін сабақтан тыс уақытта жұмысқа тарта алады.

 

10. Сыртқы келбеті

Қызметкерлер білім алушылар, олардың ата-аналары және жұртшылық үшін колледж бейнесін ұсынады, сондықтан колледж имиджі әр қызметкердің имиджіне, оның жұмыс орнындағы мінез-құлқына байланысты болады.

Қызметкердің сыртқы келбеті оқу орнының мәртебесіне сәйкес келуі керек, сондықтан жұмыстағы қызметкерлер киімнің іскерлік стилін ұстануы керек:

- киімдегі іскерлік стиль қатаң, жинақы көріністі, түрлі-түсті шешімдерде, аяқ киімде, аксессуарларда ұстамдылықты (ұстамдылықты) білдіреді, киім мен аяқ киімнің сәнді стильдері ұсынылмайды;

- стильділік (киімнің, аяқ киімнің және аксессуарлардың барлық компоненттерінің үйлесімді үйлесімі);

- ұқыптылық, яғни ұқыпты, күтім жасалған түр: қалыпты макияж, шаш үлгісі сабырлы стильде ұсталуы тиіс, ер адамдар қырынған немесе ұқыпты қиылған мұрты / сақалы болуы тиіс;

- қысқы және маусымаралық кезеңде қызметкерлердің жұмыс орнында ауысымды аяқ киімі болуы тиіс. Жұмыс орнында сыртқы киімде, сондай-ақ бас киімде болуға болмайды.

 

11. Жұмыс орны

Жұмыс орнындағы тәртіп, тазалық, ұқыптылық колледж туралы жағымды әсер қалдырады.

Әрбір қызметкер өзінің жұмыс орнында тазалық пен тәртіпті сақтауы және кабинеттегі тәртіпті қадағалауы тиіс. Кабинеттегі тазалық пен тәртіп үшін жауапкершілік осы үй-жайға тікелей бекітілген қызметкерге жүктеледі.

Кеңселік үй жай қабырғасындағы кез-келген ақпарат, баспа басылымдары жиектеме мен әйнектің астына салынуы керек.

Жұмыс орнында компьютерлік және басқа ойындар ойнауға және қызметтік мәселелерге қатысы жоқ сыртқы істермен айналысуға тыйым салынады.

Колледж үй-жайларында қызметкерлер темекі шегуге, алкоголь ішуге (мерекелік корпоративтік іс-шараларды қоспағанда және т. б.), сағыз шайнауға және т. б. тыйым салуды көздейтін ішкі тәртіп ережелерін ұстануға тиіс.

 

12. Мүдделер қақтығысы

Қызметкерлердің барлық келіспеушіліктерін олардың тікелей басшысы немесе директордың персоналды басқару жөніндегі орынбасарымен ынтымақтастықта шешеді; қандай да бір жанжалды үшінші тұлғалардың игілігі ретінде жасауға жол берілмейді.

Жанжалды әкімшілік-тәрбиелік әдістермен шешу мүмкін болмаған жағдайда, тараптар жанжалды психологиялық құралдармен және Әдеп жөніндегі кеңеске шешу үшін колледж психологына жүгіне алады.

Заңды және жеке тұлғалармен өзара қарым-қатынастарда қызметкерлер мүдделер қақтығысының туындауы тұрғысынан тәуекелді іс-әрекеттерден бас тартуға міндетті, атап айтқанда:

- колледжде өз міндеттерін орындауға кедергі келтіретін немесе кедергі келтіретін қызметпен айналысу.

Барлық туындаған және ықтимал мүдделер қақтығысы туралы колледж қызметкерлері дереу өзінің тікелей басшысына немесе Колледждің Іскерлік әдеп жөніндегі комиссиясының басшысына (құрылған жағдайда) хабарлауы тиіс.

 

13. Қызмет бабын пайдалануды шектеу

Колледж қызметкерлерінің қызметтік жағдайын колледж меншігін пайдалануды қоса алғанда, жеке мақсаттарда, оның ішінде колледждің қандай да бір қызмет көрсетуінің орнына сыйлықтар, сыйақы және жеке өзіне және басқа адамдарға өзге де пайда алу үшін пайдалануға құқығы жоқ;

Сыйлықтар, қызметтер және Өкілдік шығыстар колледж есебінен ұсынылуы немесе жеке тұлғалардан немесе серіктес компаниялардан олар мынадай критерийлерге сәйкес келген жағдайда ғана қабылдануы мүмкін:

- қолданылатын заңдар мен әдеп стандарттарын бұзбайды;

- олардың құны шамалы;

- сыйға тартушы ның мүддесінде параға сатып алу ретінде қарастырылмауы керек;

- мұндай сыйлықтардың немесе қызметтердің фактілерін ашу колледжді немесе оның қызметкерлерін ыңғайсыз жағдайға қалдырмайды.

 

14. Колледж мүлкін қорғау

Колледждің мүлкі тек колледж қызметі үшін пайдаланылуы мүмкін және ҚР заңнамасына, Колледждің ішкі құжаттарына және мүдделеріне қайшы келетін мақсаттарда пайдаланылмауы мүмкін.

Колледж қызметкерлері өздеріне сеніп тапсырылған колледж мүлкін жоғалтудан, ұрлаудан, мақсатсыз пайдаланудан, заңсыз немесе тиімсіз пайдаланудан қорғауды жүзеге асыруға міндетті.

 

16. Корпоративтік рухты қолдау және нығайту

Корпоративтік рух жалпы мақсаттарға жету үшін колледждің барлық қызметкерлерін біріктіретін корпоративтік басқарудың негізгі құралдарының бірі болып табылады.

Корпоративтік рухты қолдау және нығайту үшін колледж келесі негізгі іс-шараларды жүзеге асырады:

- колледждің барлық қызметкерлерін миссиясы, мақсаттары, корпоративтік құндылықтары туралы ақпараттандыру;

- әрбір қызметкердің колледж қызметінің жалпы нәтижесіндегі оның еңбегінің қажеттілігін, оның колледж миссиясын іске асырудағы рөлі мен маңызын, тиімділіктің негізгі көрсеткіштеріне қол жеткізуді түсінуін қамтамасыз ету;

- колледж қызметкерлерін ынталандыру және әлеуметтік қорғау жүйесін дамыту;

- Кәсіби мерекелерге және ұлттық мерекелерге, мерейтойлық күндерге байланысты қызметкерлерді құрмет грамоталарымен және алғыс хаттармен марапаттау;

- Мұғалімдер күніне, жаңа жылға, 8 наурызға және т. б. корпоративтік мерекелерді өткізу;

- тәлімгерлерді жаңа қызметкерлерге бекіту;

- кәсіби оқыту жүйесін жетілдіру, ішкі оқытуды өткізу, соның ішінде ұжымды біріктіруге бағытталған тренингтерді ұйымдастыру;

- еңбек жағдайларын жақсарту, жұмыс орындарын ұйымдастыру;

- колледж қызметкерлері арасында дене шынықтыру мен спортты насихаттау,

оның ішінде спорттық секцияларға корпоративтік баруды ұйымдастыру және т. б.

 

17. Корпоративтік стильді қалыптастыру және дамыту

Колледждің корпоративтік стилі іскерлік этиканың негізгі қағидаттарына, қағидалары мен нормаларына сәйкес колледждің миссиясы, стратегиялық мақсаттары мен міндеттерін ескере отырып қалыптастырылады.

Корпоративтік стильдің сыртқы элементі колледждің корпоративтік рәмізі болып табылады.

Пайдаланылатын корпоративтік стиль колледж имиджін қалыптастырудың және қызметті жүзеге асыру кезіндегі оның байланыстарын дамыту стратегиясының маңызды факторы болып табылады.

 

18. Колледжде іскерлік этика ережелерінің сақталуын бақылау

Кодекспен алғашқы танысуды колледжге жаңадан қабылданатын қызметкерлердің қол қоюы және колледжде іскерлік этика қағидаларының сақталуын одан әрі бақылауды кадрлар жөніндегі маман жүзеге асырады.

 

 

19. Колледждің имиджі мен беделін қолдау және нығайту

Колледж өзінің қалыптасқан имиджін сақтайды және колледждің миссиясын, мақсаттары мен міндеттерін іске асыруды қамтамасыз ету мақсатында оның оң қасиеттерін қалыптастыру бойынша мақсатты жұмыс жүргізеді.

Колледждің барлық қызметкерлері жоғары әдептік қағидаттары бар ұйым ретінде колледж беделін қолдау туралы қамқорлық жасауға, сондай-ақ оның беделіне тікелей немесе жанама әсер етуі мүмкін іс-әрекеттерден аулақ болуға міндетті. Егер колледждің қандай да бір қызметкері өз әрекеттерімен ҚР заңнамасын, осы Кодексті қоса алғанда, колледждің жарғысын немесе ішкі құжаттарын бұзады немесе колледждің имиджі мен беделіне кері әсерін тигізуі мүмкін өзге де әрекеттерді жасайды деп санауға негіз болса, бұл туралы жағдайға байланысты өзінің тікелей басшысын хабардар ету керек. Өтініш берушінің тікелей басшысы колледждің имиджі мен беделіне зиян келтіруі мүмкін іс-әрекеттер туралы хабарлама алған кезде белгіленген тәртіппен оның дұрыстығын тексеруді ұйымдастырады және зиянды салдардың алдын алу бойынша шаралар қабылдайды.

Колледждің имиджі мен беделіне зиян келтіруі мүмкін іс-әрекеттер туралы әрбір өтініш берушіге оның хабарлау фактісі туралы ақпараттың құпиялылығына және қандай да бір қудалаудың болмауына кепілдік беріледі. Егер өтініш беруші басқа адамның ар-намысы мен қадір-қасиетіне кір келтіретін көрінеу жалған мәліметтер берсе, онда өтініш беруші Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген жауаптылыққа тартылуы мүмкін.

Колледж қызметінің мәселелері бойынша көпшілік алдында сөйлеуді оның басшылары жүзеге асырады. Колледж қызметкерлері пікірталасты дұрыс түрде жүргізуі тиіс.

 

20. Іскерлік этика қағидалары мен нормаларын бұзушыларға қолданылатын шаралар

Іскерлік этика қағидалары мен нормаларын бұзу ҚР заңнамасында белгіленген тәртіппен тәртіп бұзушыға өзге де шаралар қабылдай отырып, әдеп жөніндегі кеңестің жиналысында бұзушылық туралы ақпаратты қарау үшін негіз болып табылуы мүмкін.

Қажет болған жағдайда, кодекс нормаларын түсіндіруді колледж директоры жүзеге асырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2020-2021, 2021-2022, 2022-2023 оқу жылдарына

педагогикалық әдеп жөніндегі кеңестің құрамы

 

Төраға/төрайым –

 

Хатшы –

 

Кеңес мүшелері: